Rekrutacja
!! REKRUTACJA na rok akademicki 2024/2025 przedłużona – zapraszamy – nie czekaj, zapisz się już dziś!!
Warunki i tryb rekrutacji na studia podyplomowe
Rekrutacja Kandydatów INTERNETOWA (IRK)
Zarejestruj się na stronie głównej SGGW sggw.edu.pl w systemie IRK
lub pod adresem https://rekrutacja.sggw.edu.pl/pl/
Przeczytaj uważnie wyświetlaną instrukcję pkt 1-4 oraz 13. Zaczynamy od kroku „utwórz konto”. Przez kierunek studiów rozumiemy Studia podyplomowe „Zoopsychologia – problemy behawioralne psów”. Uzupełnij swoje dane osobowe. Dołącz skan dyplomu. Zdjęcia nie potrzebujemy, ale jak chcesz je wgrać – nie ma żadnych przeszkód.
Masz problemy z rejestracją poinformuj nas o tym: justyna_wiecek@sggw.edu.pl; jan_slosarz@sggw.edu.pl; katarzyna_fiszdon@sggw.edu.pl; kgoz@sggw.edu.pl
Jeśli jesteś absolwentem studiów innych niż przyrodnicze napisz o swoich „innych” uprawnieniach (wolontariat/studia podyplomowe/rodzaj wykonywanej pracy itp.). Pochwal się swoją wiedzą o psach! Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, ale w/w informacje uwiarygodnią Cię jako kandydata na nasze studia i pozwolą nam zmienić Twój status na „zakwalifikowany” (musi się zgłosić min. 20 osób). Poinformujemy Cię, kiedy będziesz musiał wnieść opłatę za studia (przynajmniej za jeden semestr).
maksymalna liczba miejsc – 30
minimalna liczba osób do uruchomienia edycji – 20
Zasady odpłatności:
Całkowity koszt uczestnictwa dla jednego słuchacza studiów podyplomowych wynosi 6 800,00 zł:
możliwość płatności czesnego w dwóch ratach:
I rata 3400,00 zł płatna przed rozpoczęciem I semestru
II rata 3400,00 zł płatna przed rozpoczęciem II semestru
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.
W przypadku, gdy Nabywcą jest firma, Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.
Kandydatów prosimy o zapoznanie się z Regulaminem studiów dostępnym tutaj REGULAMIN 2024