
Rekrutacja
Zapraszamy na 10 edycję studiów.
REKRUTACJA na rok akademicki 2025/2026 już ruszyła!
Warunki i tryb rekrutacji na studia podyplomowe
Rekrutacja Kandydatów INTERNETOWA (IRK)
Zarejestruj się na stronie głównej SGGW sggw.edu.pl w systemie IRK
lub pod adresem https://rekrutacja.sggw.edu.pl/pl/
Przeczytaj uważnie wyświetlaną instrukcję pkt 1-4 oraz 13. Zaczynamy od kroku „utwórz konto”. Przez kierunek studiów rozumiemy Studia podyplomowe „Zoopsychologia – problemy behawioralne psów”:
- Uzupełnij swoje dane osobowe. Dołącz skan dyplomu. Zdjęcia nie potrzebujemy, ale jak chcesz je wgrać – nie ma żadnych przeszkód.
- Jeśli jesteś absolwentem studiów innych niż przyrodnicze – potwierdzenia posiadania podstawowej wiedzy i doświadczenia w pracy z psami można dokonać na dwa sposoby: w systemie IRK w zakładce „dodatkowe dokumenty” umieścić skan/foto zaświadczenia/certyfikatu ukończonego kursu, szkolenia, wolontariatu w schronisku dla bezdomnych zwierząt, legitymacji członkowskiej stowarzyszenia hodowców psów itp. Uwaga: w zakładce można zamieścić tylko jeden plik.
Drugi sposób to przesłać oświadczenie o posiadanej wiedzy i doświadczeniu na adres Kierownika Studiów katarzyna_fiszdon@sggw.edu.pl do weryfikacji. Poniżej wzór przykładowego oświadczenia:
- Dołącz dowód wpłaty „opłaty wpisowej” w wysokości 300,00 zł wniesionej na rachunek bankowy 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060 – należy podać dane umożliwiające prawidłowe zaksięgowanie należności: imię i nazwisko oraz adres wpłacającego, a w tytule wpłaty: Studia podyplomowe Zoopsychologia – kod 507-10-070100-Y00192-99.
- Poinformujemy Cię, kiedy będziesz musiał wnieść opłatę za studia (przynajmniej za jeden semestr).
Masz problemy z rejestracją poinformuj nas o tym: justyna_wiecek@sggw.edu.pl; jan_slosarz@sggw.edu.pl; katarzyna_fiszdon@sggw.edu.pl; renata_korzynska@sggw.edu.pl
maksymalna liczba miejsc – 30
minimalna liczba osób do uruchomienia edycji – 22
Zasady odpłatności:
Całkowity koszt uczestnictwa dla jednego słuchacza studiów podyplomowych wynosi 6 800,00 zł: w tym opłata „wpisowa” 300,00 zł. (zaliczona w poczet czesnego).
Możliwość płatności czesnego w dwóch ratach:
I rata 3100,00 zł płatna przed rozpoczęciem I semestru
II rata 3400,00 zł płatna przed rozpoczęciem II semestru
Jeśli kandydat zrezygnuje ze studiów przed rozpoczęciem zajęć to opłata wpisowa nie podlega zwrotowi, z wyłączeniem sytuacji, kiedy studia podyplomowe nie zostają uruchomione z winy Uczelni.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.
W przypadku, gdy Nabywcą jest firma, Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.
Kandydatów prosimy o zapoznanie się z Regulaminem studiów dostępnym tutaj REGULAMIN 2024
